زندگی یا ادای زندگی ؟!

خرید بک لینک
ساری,گاه نوشته های محمود زارع: زندگی میکنی یا فقط ادای زندگی کردن رو در می آوری ؟!ساری,گاهنوشته های محمود زارع

گاه می اندیشم که
عده ای نسبت به زندگی شناخت دارند , پس معقولانه زندگی میکنند
اما بسیاری فقط دارند وقت را تلف می کنند !

آیا تاکنون بطور جدی فکر کردی که ؛
در کدامین دسته ای ؟!!


توجه: استفاده از تصویر برای سایتها و وبلاگها بدون انجام تغییر آزاد است؛ کپی برداری از متن با ذکر نام و درج لینک بلامانع میباشد

يكجا نشين...

ما را در سایت يكجا نشين دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 180 تاريخ: جمعه 21 اسفند 1394 ساعت: 23:50

صفحه بندی